مثل شب شدم ...
توی دلم تا بی نهایت تاریکه و سرد... ولی آرومم مثل ستاره ها
به مردم لبخند و گاهی چشمک میزنم ونمیذارم بقیه حالمو بفهمن...
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 1:09