نمیشه با نبودت ساده سر کرد...

خرید بک لینک

مثل شب شدم ...

توی دلم تا بی نهایت تاریکه و سرد... ولی آرومم مثل ستاره ها

به مردم لبخند و گاهی چشمک میزنم ونمیذارم بقیه حالمو بفهمن...

نوشته شده در تاريخ پانزدهم خرداد ۱۴۰۱ در ساعت 2:14 توسط به تنهایی خورشید | ?????

نمیشه با نبودت ساده سر کرد......

ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 1:09

صفحه بندی